Sprawozdania finansowe Luwix Zajkowski
Dane bilansowe LUWIX ZAJKOWSKI
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 5 689 353,31 | 6 816 441,04 | 7 176 631,97 | 8 633 131,40 | 8 282 649,48 | 8 164 709,17 |
| A. Aktywa trwałe | 3 324 351,02 | 3 439 231,18 | 3 091 472,59 | 4 920 258,09 | 4 430 986,12 | 4 218 269,59 |
| B. Aktywa obrotowe | 2 365 002,29 | 3 377 209,86 | 4 085 159,38 | 3 712 873,31 | 3 851 663,36 | 3 946 439,58 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 5 689 353,31 | 6 816 441,04 | 7 176 631,97 | 8 633 131,40 | 8 282 649,48 | 8 164 709,17 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 4 403 192,17 | 5 783 592,74 | 5 936 348,00 | 5 347 784,86 | 4 195 730,24 | 4 773 931,01 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 286 161,14 | 1 032 848,30 | 1 240 283,97 | 3 285 346,54 | 4 086 919,24 | 3 390 778,16 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 204 478,86 | 68 158,86 | 969 695,82 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 286 161,14 | 1 032 848,30 | 1 240 283,97 | 1 943 218,49 | 3 012 601,59 | 1 530 699,67 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje