Sprawozdania finansowe Lunar
Spółka wykreślona z KRS: 2024-12-20
Dane bilansowe LUNAR
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 158 087,83 | 104 006,33 | 0,00 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | - | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 158 087,83 | 104 006,33 | 0,00 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | 0,00 |
Pasywa razem | 158 087,83 | 104 006,33 | 0,00 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -2 516 136,01 | -2 551 767,51 | -2 557 117,96 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 674 223,84 | 2 655 773,84 | 2 557 117,96 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.