Firma LUKE ART AGENCJA PUBLIC RELATIONS I KREATYWNEGO MARKETINGU ŁUKASZ ARTEMSKI
Działalność PKD:
Firma LUKE ART AGENCJA PUBLIC RELATIONS I KREATYWNEGO MARKETINGU ŁUKASZ ARTEMSKI została założona 2005-12-01 i obecnie mieści się przy LEŚNA GÓRA 1B13, PL-80-281, GDAŃSK. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji reklamowych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie LUKE ART AGENCJA PUBLIC RELATIONS I KREATYWNEGO MARKETINGU ŁUKASZ ARTEMSKI (REGON 22013680600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Druga fala polskich przejęć w Niemczech. Niektóre branże cieszą się szczególnym powodzeniem
Brak sukcesorów i trudna sytuacja gospodarcza sprawiają, że za Odrą pojawia się coraz więcej okazji do przejęć. Na większej otwartości niemieckich właścicieli i niskich wycenach korzystają polscy
Stać cię na więcej. Odkryj swój potencjał w trzech prostych krokach
Jeśli chcesz ruszyć z miejsca z samorozwojem, porzuć mit o wrodzonym talencie. Prawdziwe mistrzostwo to rezultat procesu — mozolnego, pełnego wyzwań i często dyskomfortu. Czy znajdziesz w sobie dość
Spotkajmy się na konferencji ForFin 2025
W pierwszym roku na giełdzie osiągnąłem 34,6 proc. zysku. Jeśli chcecie mnie poznać i dowiedzieć się, w co inwestowałem, a czego unikałem, przyjdźcie na konferencję ForFin 2025.
