Zarząd firmy ŁUKASZ SIEMIENIUK MULTI REMOTE.PL Łukasz Siemieniuk - ŁUKASZ SIEMIENIUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ SIEMIENIUK (CEIDG)
ŁUKASZ SIEMIENIUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŁUKASZ SIEMIENIUK MULTI REMOTE.PL ŁUKASZ SIEMIENIUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-09-26 i ma swoją siedzibę pod adresem BEMA 8129, PL-01-233, WARSZAWA. Główny zakres działalności ŁUKASZ SIEMIENIUK to Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego (PKD główne: 26.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP ŁUKASZ SIEMIENIUK MULTI REMOTE.PL ŁUKASZ SIEMIENIUK: 5272518831. REGON ŁUKASZ SIEMIENIUK MULTI REMOTE.PL ŁUKASZ SIEMIENIUK: 14069180800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ SIEMIENIUK
Więcej informacji o ŁUKASZ SIEMIENIUK MULTI REMOTE.PL ŁUKASZ SIEMIENIUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.