Zarząd firmy ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN NETTRONIC - ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN (CEIDG)
ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN NETTRONIC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-10-27 i ma swoją siedzibę pod adresem WARSZAWSKA 350, PL-05-082, STARE BABICE. Główny zakres działalności ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN to Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych (PKD główne: 95.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych i inne. NIP ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN NETTRONIC: 1181698021. REGON ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN NETTRONIC: 14265239100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN
Więcej informacji o ŁUKASZ OKULICZ-KOZARYN NETTRONIC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.