Firma ŁUKASZ MOSIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE LUKPOL
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek |
Działalność PKD:
Firma ŁUKASZ MOSIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE LUKPOL została założona 2008-11-03 i obecnie mieści się przy UL. PROF. KAZIMIERZA MICHAŁOWSKIEGO 1537, PL-42-224, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, odzież, bez wyrobów futrzarskich, skóry wyprawione, torby i wyroby, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, sprzęt transportowy, niesklasyfikowany gdzie indziej, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby tekstylne, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ŁUKASZ MOSIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE LUKPOL (REGON 24102675400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.