Zarząd firmy ŁUKASZ KOCHANOWICZ EL-KOCH - ŁUKASZ KOCHANOWICZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-29
Działalność gospodarcza ŁUKASZ KOCHANOWICZ (CEIDG)
ŁUKASZ KOCHANOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŁUKASZ KOCHANOWICZ EL-KOCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-05-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FLORIAŃSKA 108, PL-37-522, SZÓWSKO. Główny zakres działalności ŁUKASZ KOCHANOWICZ to Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 28.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, produkcja maszyn do obróbki gumy lub tworzyw sztucznych oraz wytwarzania wyrobów z tych materiałów, produkcja maszyn dla przemysłu papierniczego i inne. NIP ŁUKASZ KOCHANOWICZ EL-KOCH: 7922110717. REGON ŁUKASZ KOCHANOWICZ EL-KOCH: 180625594.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ KOCHANOWICZ
Więcej informacji o ŁUKASZ KOCHANOWICZ EL-KOCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby