Zarząd firmy Łukasz Klósak GRABOWSKIE CENTRUM RATOWNICZE - Łukasz Klósak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-09-30
Działalność gospodarcza Łukasz Klósak (CEIDG)
Łukasz Klósak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŁUKASZ KLÓSAK GRABOWSKIE CENTRUM RATOWNICZE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KALISKA 10, PL-63-520, GRABÓW NAD PROSNĄ. Główny zakres działalności Łukasz Klósak to Wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych i ortopedycznych, pozostałe sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, nauka języków obcych i inne. NIP ŁUKASZ KLÓSAK GRABOWSKIE CENTRUM RATOWNICZE: 5140203740. REGON ŁUKASZ KLÓSAK GRABOWSKIE CENTRUM RATOWNICZE: 30118940900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Klósak
Więcej informacji o ŁUKASZ KLÓSAK GRABOWSKIE CENTRUM RATOWNICZE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.