Zarząd firmy ŁUKASZ DOMALIK DOMALIK MYJNIA PAROWA - ŁUKASZ DOMALIK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza ŁUKASZ DOMALIK (CEIDG)
ŁUKASZ DOMALIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŁUKASZ DOMALIK DOMALIK MYJNIA PAROWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 481, PL-34-400, GRONKÓW. Główny zakres działalności ŁUKASZ DOMALIK to Pranie i czyszczenie wyrobów tekstylnych i futrzarskich (PKD główne: 96.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, pozostałe sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność związana ze sprzątaniem, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa detailingu pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa na rzecz osób w miejscu zamieszkania. NIP ŁUKASZ DOMALIK DOMALIK MYJNIA PAROWA: 7352795605. REGON ŁUKASZ DOMALIK DOMALIK MYJNIA PAROWA: 36790054100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ DOMALIK
Więcej informacji o ŁUKASZ DOMALIK DOMALIK MYJNIA PAROWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.