Zarząd firmy Łukasz Czyżewski Usługi blacharsko - lakiernicze LUK-MECH - Łukasz Czyżewski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-08-12
Działalność gospodarcza Łukasz Czyżewski (CEIDG)
Łukasz Czyżewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŁUKASZ CZYŻEWSKI USŁUGI BLACHARSKO - LAKIERNICZE LUK-MECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-01-14 i ma swoją siedzibę pod adresem 13, PL-23-145, NOWY DWÓR. Główny zakres działalności Łukasz Czyżewski to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z leśnictwem, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP ŁUKASZ CZYŻEWSKI USŁUGI BLACHARSKO - LAKIERNICZE LUK-MECH: 7133063871. REGON ŁUKASZ CZYŻEWSKI USŁUGI BLACHARSKO - LAKIERNICZE LUK-MECH: 38529208500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Czyżewski
Więcej informacji o ŁUKASZ CZYŻEWSKI USŁUGI BLACHARSKO - LAKIERNICZE LUK-MECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.