Zarząd firmy Łukasz Czaja LUK-TRANS Usługi Transportowe - Łukasz Czaja, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-06-01
Działalność gospodarcza Łukasz Czaja (CEIDG)
Łukasz Czaja prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŁUKASZ CZAJA LUK-TRANS USŁUGI TRANSPORTOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 5 STYCZNIA 82A11, PL-64-330, OPALENICA. Główny zakres działalności Łukasz Czaja to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa związana z przeprowadzkami, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP ŁUKASZ CZAJA LUK-TRANS USŁUGI TRANSPORTOWE: 7881993127. REGON ŁUKASZ CZAJA LUK-TRANS USŁUGI TRANSPORTOWE: 52237664600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Czaja
Więcej informacji o ŁUKASZ CZAJA LUK-TRANS USŁUGI TRANSPORTOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych