Firma Łukasz Ciochoń KWIACIARNIA
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
Działalność PKD:
Firma ŁUKASZ CIOCHOŃ KWIACIARNIA została założona 2013-08-03 i obecnie mieści się przy UL. RZESZOWSKA 1, PL-38-400, KROSNO. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, rozmnażanie roślin, produkcja opakowań drewnianych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Łukasz Ciochoń KWIACIARNIA (REGON 18100268800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wyniki Torpolu idą w górę, choć rentowność kuleje
Kolejowa firma może się pochwalić rekordowym portfelem zamówień, który zbliża się do 4,5 mld zł. Pracy jest dużo - zapewnia prezes. Tyle że zyski rosną wolniej niż przychody, co oznacza, że marże są
Kac po giełdowej euforii. Co nam mówi spadek kursu Novo Nordisk
Od uwielbienia do paniki – tak w skrócie wyglądają ostatnie dwa lata notowań duńskiego giganta. Akcje twórcy Ozempicu potaniały o połowę, a nieudane badania nad lekiem na Alzheimera dolały tylko
Start-up ma 4 mln EUR na platformę subskrypcyjną dla e-commerce
Firma Juo, dostarczająca oprogramowanie do subskrypcji produktów fizycznych, takich jak żywność czy kosmetyki, pozyskała 4 mln EUR od inwestorów finansowych oraz aniołów biznesu. Wśród nich jest
