Zarząd firmy ŁUKASIK BARTŁOMIEJ Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe BARTIMEX - BARTŁOMIEJ ŁUKASIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ ŁUKASIK (CEIDG)
BARTŁOMIEJ ŁUKASIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŁUKASIK BARTŁOMIEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE BARTIMEX, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem NOWA 50, PL-42-580, WOJKOWICE. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ ŁUKASIK to Działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi (PKD główne: 92.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego. NIP ŁUKASIK BARTŁOMIEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE BARTIMEX: 6251035772. REGON ŁUKASIK BARTŁOMIEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE BARTIMEX: 272948461.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ ŁUKASIK
Więcej informacji o ŁUKASIK BARTŁOMIEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE BARTIMEX
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.