Zarząd firmy LUDWIG MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY LUDWIK DUSZA - LUDWIK DUSZA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza LUDWIK DUSZA (CEIDG)
LUDWIK DUSZA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LUDWIG MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY LUDWIK DUSZA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1982-11-15 i ma swoją siedzibę pod adresem ŻWIRKI I WIGURY 47, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności LUDWIK DUSZA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP LUDWIG MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY LUDWIK DUSZA: 6350007336. REGON LUDWIG MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY LUDWIK DUSZA: 00345211600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LUDWIK DUSZA
Więcej informacji o LUDWIG MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY LUDWIK DUSZA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
RPP decyduje o stopach, rząd likwiduje CBA, a złoto bije rekordy
RPP podejmuje dziś uchwałę ws. stóp procentowych, a rząd zajmuje się likwidacją CBA i podwyżką CIT dla banków. Złoto osiąga historyczny rekord, przekraczając 4000 USD/u, a inwestorzy czekają na

Cła powstrzymują chiński import. Ale nie chińską ekspansję
Europa kupuje coraz mniej aut elektrycznych z Chin, co jest naturalną konsekwencją wprowadzonych ceł. Pytanie, czy na koniec pozwoli to wyeliminować chińską konkurencję? Bariery handlowe jedynie

Cła na stal są spóźnione i pokazują słabość UE
By utrzymać branżę ważną dla bezpieczeństwa ekonomicznego, cła na stal są potrzebne. Ale podniosą ceny surowca dla wielu innych branż, które i tak mają problem ze znalezieniem nabywców na swoje