Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego |
Działalność PKD:
Firma ŁUCZAK-MATULEWICZ ANNA została założona 2001-03-16 i obecnie mieści się przy UL. ZBOŻOWA 25, PL-45-837, OPOLE. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, obróbka metali i powłok, produkcja konstrukcji metalowych i części, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi reklamowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ŁUCZAK-MATULEWICZ ANNA (REGON 16031173000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.