Zarząd firmy LUCYNA KUKLA PRZEDSTAWICIELSTWO KREDYTOWO- UBEZPIECZENIOWE - Lucyna Kukla, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Lucyna Kukla (CEIDG)
Lucyna Kukla prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LUCYNA KUKLA PRZEDSTAWICIELSTWO KREDYTOWO- UBEZPIECZENIOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ADAMA MICKIEWICZA 1, PL-74-400, DĘBNO. Główny zakres działalności Lucyna Kukla to Pozostałe pośrednictwo pieniężne (PKD główne: 64.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura. NIP LUCYNA KUKLA PRZEDSTAWICIELSTWO KREDYTOWO- UBEZPIECZENIOWE: 5971332747. REGON LUCYNA KUKLA PRZEDSTAWICIELSTWO KREDYTOWO- UBEZPIECZENIOWE: 210958769.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Lucyna Kukla
Więcej informacji o LUCYNA KUKLA PRZEDSTAWICIELSTWO KREDYTOWO- UBEZPIECZENIOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.