Zarząd firmy Lubię to Beata Królikiewicz - Beata Królikiewicz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-10-05
Działalność gospodarcza Beata Królikiewicz (CEIDG)
Beata Królikiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LUBIĘ TO BEATA KRÓLIKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-10-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁOWACKIEGO 242, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. Główny zakres działalności Beata Królikiewicz to Działalność portali internetowych (PKD główne: 63.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP LUBIĘ TO BEATA KRÓLIKIEWICZ: 7711009430. REGON LUBIĘ TO BEATA KRÓLIKIEWICZ: 592306097.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Królikiewicz
Więcej informacji o LUBIĘ TO BEATA KRÓLIKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sałata bez ziemi, NATO kontra Rosja i kolejowe innowacje
W dzisiejszym PB BRIEF sprawdzamy, jak wygląda przyszłość upraw bez ziemi, dlaczego NATO ostrzega Rosję przed kolejnymi naruszeniami przestrzeni powietrznej oraz czym zaskoczą tegoroczne

CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów