Sprawozdania finansowe Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna
Dane bilansowe LUBELSKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
|
ROK
|
||
|---|---|---|
| Aktywa razem | 392 597,72 | 543 619,96 |
| A. Aktywa trwałe | 172 535,72 | 127 800,28 |
| B. Aktywa obrotowe | 220 062,00 | 415 819,68 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - |
| Pasywa razem | 392 597,72 | 543 619,96 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 246 581,21 | 219 490,22 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 146 016,51 | 324 129,74 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 53 157,60 | 105 428,14 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.