Firma Lt Silo
Adres | UL. DOMANIEWSKA 47, PL-02-672, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | lafarge.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Transport drogowy towarów |
Numery rachunków bankowych |
PL50 1240 1112 1111 0011 1357 1720
PL05 1600 1127 1841 4177 3000 0001
PL75 1600 1127 1841 4177 3000 0002
PL48 1600 1127 1841 4177 3000 0003 |
Działalność PKD:
Firma LT SILO została założona 2001-08-16 i obecnie mieści się przy UL. DOMANIEWSKA 47, PL-02-672, WARSZAWA. Główna działalność firmy to transport drogowy towarów i przeprowadzki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające transport, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby z betonu, cementu i gipsu. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Lt Silo (REGON 29042936200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.