Sprawozdania finansowe Lsw Laskowski, Leśnodorski, Melzacki I Wspólnicy
Dane bilansowe LSW LASKOWSKI, LEŚNODORSKI, MELZACKI I WSPÓLNICY
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 7 447 050,80 | 7 401 376,08 | 7 186 846,47 | 5 333 881,60 | 5 647 818,33 |
A. Aktywa trwałe | 2 008 205,15 | 1 571 827,74 | 1 291 079,44 | 1 022 997,76 | 784 958,91 |
B. Aktywa obrotowe | 5 438 845,65 | 5 829 548,34 | 5 895 767,03 | 4 310 883,84 | 4 862 859,42 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 7 447 050,80 | 7 401 376,08 | 7 186 846,47 | 5 333 881,60 | 5 647 818,33 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 3 217 609,01 | 3 425 066,38 | 3 418 623,18 | 1 389 281,88 | 2 340 643,65 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 4 229 441,79 | 3 976 309,70 | 3 768 223,29 | 3 944 599,72 | 3 307 174,68 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 4 229 441,79 | 3 976 309,70 | 3 766 745,66 | 3 105 558,18 | 3 307 174,68 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.