Sprawozdania finansowe Looksoft Advertising
Dane bilansowe LOOKSOFT ADVERTISING
|
ROK
|
|||||
|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 241 278,54 | 289 048,88 | 373 634,32 | 1 783 938,12 | 854 654,63 |
| A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| B. Aktywa obrotowe | 241 278,54 | 289 048,88 | 373 634,32 | 1 783 938,12 | 854 654,63 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 241 278,54 | 289 048,88 | 373 634,32 | 1 783 938,12 | 854 654,63 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | -176 565,12 | -236 314,10 | -53 758,03 | 456 662,77 | 476 904,67 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 417 843,66 | 525 362,98 | 427 392,35 | 1 327 275,35 | 377 749,96 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 417 843,66 | 525 362,98 | - | 1 327 275,35 | 377 749,96 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rekord na Wall Street. Odczyt PKB zaskoczył rynek
Amerykańskie indeksy giełdowe wzrosły we wtorek, a indeks S&P 500 zakończył dzień na historycznym szczycie. Do wzrostów przyczyniła się seria danych makroekonomicznych, w tym odczyt PKB, który
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
Santander Bank Polska przejdzie rebranding w II kwartale 2026 r.
Erste Bank Polska - tak od 22 stycznia będzie się nazywać Santander Bank Polska. Na ten dzień zostało zwołane walne zgromadzenie akcjonariuszy banku.