Adres | UL. KAZIMIERZA BRODZIŃSKIEGO 348, PL-33-100, TARNÓW | |
Województwo | małopolskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | plytkarnia.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana |
Numery rachunków bankowych |
PL14 1050 1562 1000 0097 6742 5581
|
Działalność PKD:
Firma LOOK4U MARCIN KUCZEK została założona 2022-11-01 i obecnie mieści się przy UL. KAZIMIERZA BRODZIŃSKIEGO 348, PL-33-100, TARNÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, roboty budowlane budynków mieszkalnych, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Look4u Marcin Kuczek (REGON 12290219400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.