Firma Łomżyńska Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych Not W Łomży
Adres | POLOWA 45, PL-18-400, ŁOMŻA | |
Województwo | podlaskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | notlomza.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność członkowskich organizacji zawodowych |
Numery rachunków bankowych |
PL17 1020 1332 0000 1802 0240 4903
|
Działalność PKD:
Firma ŁOMŻYŃSKA RADA FEDERACJI STOWARZYSZEŃ NAUKOWO - TECHNICZNYCH NOT W ŁOMŻY została założona 2004-12-20 i obecnie mieści się przy POLOWA 45, PL-18-400, ŁOMŻA. Główna działalność firmy to organizacje komercyjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, ochrona (bez systemów bezpieczeństwa), tłumaczenia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 5 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-05-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Łomżyńska Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych Not W Łomży (REGON 45066714100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio