Firma Logoscript
Adres | UL. EDWARDA DEMBOWSKIEGO 4-54, PL-02-784, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | logoscript.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z oprogramowaniem |
Numery rachunków bankowych |
PL18 2490 0005 0000 4600 4236 9799
PL69 2490 0005 0000 4520 7239 5115 |
Działalność PKD:
Firma LOGOSCRIPT została założona 2001-12-05 i obecnie mieści się przy UL. EDWARDA DEMBOWSKIEGO 4-54, PL-02-784, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, fundusze i instytucje finansowe, placówki wychowania przedszkolnego, poligrafia i drukarstwo, przetwarzanie danych i hostingowe, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi gastronomiczne i cateringowe, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-19.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Logoscript (REGON 00810409300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
SatRev szykuje się do wejścia na NewConnect
Wrocławska spółka specjalizująca się w budowie i obsłudze satelitów przygotowuje się do wejścia na małą giełdę w drodze odwrotnego przejęcia. Chce zwiększyć zatrudnienie i stworzyć klaster kosmiczny.

Polskie firmy przejmują w Niemczech i USA
Fundusz Ekspansji Zagranicznej współfinansuje coraz więcej przejęć rodzimych firm za oceanem i Odrą. Na stole są projekty z branży przemysłowej, przetwórstwa żywności i IT.

XPeng jest gotowy na maraton w Polsce
Chińskie elektryki chcą się rozpędzić nad Wisłą z pomocą brytyjskiego dystrybutora. Plany koncentrują się na zdobywaniu zaufania polskich kierowców, budowaniu zaplecza i otwieraniu salonów.