Sprawozdania finansowe Logi
Dane bilansowe LOGI
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 50 000,00 | 219 795,00 | 3 173 001,34 | 4 187 935,27 | 3 917 850,10 | 5 205 906,20 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 2 658 700,28 | 3 762 828,00 | 2 454 290,48 | 2 458 192,03 |
B. Aktywa obrotowe | 50 000,00 | 219 795,00 | 514 301,06 | 425 107,27 | 1 463 559,62 | 2 747 714,17 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 50 000,00 | 219 795,00 | 3 173 001,34 | 4 187 935,27 | 3 917 850,10 | 5 205 906,20 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 50 000,00 | 122 895,80 | 338 847,21 | 522 197,63 | 696 875,27 | 673 266,27 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 0,00 | 96 899,20 | 2 834 154,13 | 3 665 737,64 | 3 220 974,83 | 4 532 639,93 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 2 123 684,22 | 1 715 789,54 | 2 202 752,75 | 1 678 500,74 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 0,00 | 96 899,20 | 710 469,91 | 1 949 948,10 | 1 016 789,28 | 2 854 139,19 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.