Zarząd firmy LOG-TRANS STASZCZAK EDWARD STASZCZAK - EDWARD STASZCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EDWARD STASZCZAK (CEIDG)
EDWARD STASZCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LOG-TRANS STASZCZAK EDWARD STASZCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1985-05-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ELSNERA 8, PL-48-340, GŁUCHOŁAZY. Główny zakres działalności EDWARD STASZCZAK to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP LOG-TRANS STASZCZAK EDWARD STASZCZAK: 7550003378. REGON LOG-TRANS STASZCZAK EDWARD STASZCZAK: 53060501700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EDWARD STASZCZAK
Więcej informacji o LOG-TRANS STASZCZAK EDWARD STASZCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może