Zarząd firmy LODZIARNIA MALWINA SKLEP TECHNICZNY OKEY RYSZARD WOJCIESZAK - RYSZARD WOJCIESZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RYSZARD WOJCIESZAK (CEIDG)
RYSZARD WOJCIESZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LODZIARNIA MALWINA SKLEP TECHNICZNY OKEY RYSZARD WOJCIESZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RYNEK 8, PL-63-500, OSTRZESZÓW. Główny zakres działalności RYSZARD WOJCIESZAK to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP LODZIARNIA MALWINA SKLEP TECHNICZNY OKEY RYSZARD WOJCIESZAK: 6221679890. REGON LODZIARNIA MALWINA SKLEP TECHNICZNY OKEY RYSZARD WOJCIESZAK: 25011785000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RYSZARD WOJCIESZAK
Więcej informacji o LODZIARNIA MALWINA SKLEP TECHNICZNY OKEY RYSZARD WOJCIESZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w