Sprawozdania finansowe Local Marketing

Bilans spółki Local Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
6 l. 4 mies. 2 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe LOCAL MARKETING

ROK
2021
2022
2023
Aktywa razem 2 708,38 54 161,12 35 905,22
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 2 708,38 54 161,12 35 905,22
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 0,00
Pasywa razem 2 708,38 54 161,12 35 905,22
A. Kapitał (fundusz) własny -128 657,99 -91 026,95 -230 370,90
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 131 366,37 145 188,07 266 276,12
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 131 366,37 145 188,07 266 276,12
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.