Zarząd firmy LMB CIASTA BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI - BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-11-01
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI (CEIDG)
BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LMB CIASTA BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-02-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 209, PL-37-600, LUBACZÓW. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), przygotowywanie i podawanie napojów. NIP LMB CIASTA BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI: 7931393100. REGON LMB CIASTA BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI: 65088966800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI
Więcej informacji o LMB CIASTA BARTŁOMIEJ DOBRZAŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach