Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Działalność PKD:
Firma LJ COMPANY ŁUKASZ JESIOTR została założona 2021-04-01 i obecnie mieści się przy UL. STEFANA BATOREGO 18108, PL-02-591, WARSZAWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, naprawa pojazdów samochodowych, pozaszkolne formy edukacji, pozostały transport lądowy pasażerski, rozbiórka i przygotowanie terenu, rozmnażanie roślin, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi reklamowe, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie LJ COMPANY ŁUKASZ JESIOTR (REGON 38853302300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?