Firma Livi 2
Adres | UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA 17-107, PL-02-797, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | livi.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków |
Numery rachunków bankowych |
PL27 1140 2004 0000 3502 5243 5439
PL50 1140 1977 0000 3037 0900 1001 |
Działalność PKD:
Firma LIVI 2 została założona 2021-12-01 i obecnie mieści się przy UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA 17-107, PL-02-797, WARSZAWA. Główna działalność firmy to realizacja projektów budowlanych budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo w informatyce i zarządzaniu, kupno i sprzedaż nieruchomości, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne projektowanie, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-09.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Livi 2 (REGON 14138475800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.