| Adres | UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 9131, PL-65-034, ZIELONA GÓRA | |
| Województwo | lubuskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | herasymenko.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL95 1020 3017 0000 2202 0613 6735
|
Działalność PKD:
Firma LIUDMYLA HRYBAN została założona 2023-09-01 i obecnie mieści się przy UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 9131, PL-65-034, ZIELONA GÓRA. Główna działalność firmy to usługi fryzjerskie, pielęgnacja urody. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność spa, saun i łaźni parowych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Liudmyla Hryban (REGON 52620787000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
