Firma LISOWSKI ZBIGNIEW Euro Media
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów |
Działalność PKD:
Firma LISOWSKI ZBIGNIEW EURO MEDIA została założona 2007-01-02 i obecnie mieści się przy UL. SZARYCH SZEREGÓW 22, PL-26-110, SKARŻYSKO-KAMIENNA. Główna działalność firmy to organizacja targów, wystaw i kongresów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, nadawanie programów radiofonicznych, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, nagrania muzyczne, piloci i przewodnicy turystyczni, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane ze sportem, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie LISOWSKI ZBIGNIEW Euro Media (REGON 29075628500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.