Zarząd firmy Liliana Bazylewicz,,KWIACIARNIA Liliana - Liliana Bazylewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Liliana Bazylewicz (CEIDG)
Liliana Bazylewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LILIANA BAZYLEWICZ,,KWIACIARNIA LILIANA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-03-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BUDOWLANYCH 3, PL-37-550, RADYMNO. Główny zakres działalności Liliana Bazylewicz to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP LILIANA BAZYLEWICZ,,KWIACIARNIA LILIANA: 7921105944. REGON LILIANA BAZYLEWICZ,,KWIACIARNIA LILIANA: 38571823600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Liliana Bazylewicz
Więcej informacji o LILIANA BAZYLEWICZ,,KWIACIARNIA LILIANA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych