Zarząd firmy LILI USŁUGI KOSMETYCZNE MOBILNE ANETA AUGUSTYNIAK - ANETA AUGUSTYNIAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-07-31
Działalność gospodarcza ANETA AUGUSTYNIAK (CEIDG)
ANETA AUGUSTYNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LILI USŁUGI KOSMETYCZNE MOBILNE ANETA AUGUSTYNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RAJSKA 3, PL-07-410, TOBOLICE. Główny zakres działalności ANETA AUGUSTYNIAK to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność fotograficzna. NIP LILI USŁUGI KOSMETYCZNE MOBILNE ANETA AUGUSTYNIAK: 7582266709. REGON LILI USŁUGI KOSMETYCZNE MOBILNE ANETA AUGUSTYNIAK: 14713874700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA AUGUSTYNIAK
Więcej informacji o LILI USŁUGI KOSMETYCZNE MOBILNE ANETA AUGUSTYNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.