Zarząd firmy Lider Piotr Brończyk - Piotr Brończyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Brończyk (CEIDG)
Piotr Brończyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LIDER PIOTR BROŃCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-03-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZEMYSŁOWA 1, PL-66-300, MIĘDZYRZECZ. Główny zakres działalności Piotr Brończyk to Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany (PKD główne: 49.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, pozostała działalność związana z obsługą rynku nieruchomości wykonywana na zlecenie, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie, działalność związana z wyceną nieruchomości i inne. NIP LIDER PIOTR BROŃCZYK: 5960006719. REGON LIDER PIOTR BROŃCZYK: 210157762.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Brończyk
Więcej informacji o LIDER PIOTR BROŃCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby