| Adres | UL. GEN. STEFANA ROWECKIEGO "GROTA" 11, PL-95-020, ANDRESPOL | |
| Województwo | łódzkie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | lewor.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli | ||
Działalność PKD:
Firma LEWOR została założona 2021-12-16 i obecnie mieści się przy UL. GEN. STEFANA ROWECKIEGO "GROTA" 11, PL-95-020, ANDRESPOL. Główna działalność firmy to sprzedaż części samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, produkcja wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych, naprawa, konserwacja i instalowanie maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów samochodowych; usługi naprawy pojazdów samochodowych , handel hurtowy i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-31.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Lewor (REGON 52068906800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i

