Firma Level Up
Adres | AL.WILANOWSKA 43-33, PL-02-765, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | lvlup.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność organizatorów turystyki |
Numery rachunków bankowych |
PL78 1030 0019 0109 8530 0022 3371
PL33 1030 0019 0109 8503 3002 1955
PL70 1030 0019 0109 7806 3140 1214
|
Działalność PKD:
Firma LEVEL UP została założona 2009-04-02 i obecnie mieści się przy AL.WILANOWSKA 43-33, PL-02-765, WARSZAWA. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, pozaszkolne formy edukacji, przygotowywanie i podawanie napojów, różny usługi indywidualne, tłumaczenia, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe, usługi związane ze sportem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Level Up (REGON 14176762000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.