Firma LESZEK ZIELIŃSKI 1. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE VIOMIX 2. PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA
Działalność PKD:
Firma LESZEK ZIELIŃSKI 1. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE VIOMIX 2. PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA została założona 1997-03-04 i obecnie mieści się przy ZBĄSZYŃSKA 20, PL-64-300, NOWY TOMYŚL. Główna działalność firmy to weterynaria. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność weterynaryjna, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie LESZEK ZIELIŃSKI 1. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE VIOMIX 2. PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA (REGON 63459682600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.