Zarząd firmy Leszek Baran Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe RBES - Leszek Baran, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-31
Działalność gospodarcza Leszek Baran (CEIDG)
Leszek Baran prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LESZEK BARAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE RBES, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIELKOPOLSKA 18, PL-63-435, SOŚNIE. Główny zakres działalności Leszek Baran to Wykonywanie instalacji elektrycznych (PKD główne: 43.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego i inne. NIP LESZEK BARAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE RBES: 6221264261. REGON LESZEK BARAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE RBES: 25077862200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Leszek Baran
Więcej informacji o LESZEK BARAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE RBES
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.