Zarząd firmy LENIUS WALDEMAR DORADZTWO-MARKETING-HANDEL - WALDEMAR LENIUS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WALDEMAR LENIUS (CEIDG)
WALDEMAR LENIUS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LENIUS WALDEMAR DORADZTWO-MARKETING-HANDEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-12-28 i ma swoją siedzibę pod adresem MICKIEWICZA 147, PL-38-400, KROSNO. Główny zakres działalności WALDEMAR LENIUS to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność agencji reklamowych i inne. NIP LENIUS WALDEMAR DORADZTWO-MARKETING-HANDEL: 6840011055. REGON LENIUS WALDEMAR DORADZTWO-MARKETING-HANDEL: 37000170200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WALDEMAR LENIUS
Więcej informacji o LENIUS WALDEMAR DORADZTWO-MARKETING-HANDEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.