Sprawozdania finansowe Lemo Trans
Dane bilansowe LEMO TRANS
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 681 452,08 | 684 644,23 | 790 642,38 | 1 530 951,35 | 1 783 620,13 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 421 352,57 | 525 434,58 |
B. Aktywa obrotowe | 658 552,26 | 661 744,41 | 767 742,56 | 1 086 698,96 | 1 235 285,73 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 22 899,82 | 22 899,82 | 22 899,82 | 22 899,82 | 22 899,82 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 681 452,08 | 684 644,23 | 790 642,38 | 1 530 951,35 | 1 783 620,13 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 297 169,94 | 147 891,50 | 211 126,36 | 820 602,97 | 367 477,64 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 384 282,14 | 536 752,73 | 579 516,02 | 710 348,38 | 1 416 142,49 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 384 188,14 | 536 752,73 | - | 701 127,04 | 1 415 586,90 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Biznes i nauka siedzą w osobnych bańkach. Jak wzmocnić ten sojusz?
Naukowcy tworzą wynalazki w oderwaniu od potrzeb rynku, natomiast przedsiębiorcy są bardzo zachowawczy w rozwijaniu nowinek — uważają eksperci.

Dlaczego potrzebujesz własnej czarnej skrzynki
Inżynierowie lotnictwa dawno to zrozumieli — ukrywanie wad prowadzi do katastrof. Teraz kolej na menedżerów — stwórzcie system analizy błędów i budujcie psychologiczne bezpieczeństwo w zespole.

KGHM, Komputronik, JSW, Diagnostyka i Cognor w centrum uwagi
Notowania KGHM pną się w górę, na Cognorze inwestorzy sprzedają fakty.