Firma LEDA SPORT LECH JAN PODGÓRSKI
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia |
Działalność PKD:
Firma LEDA SPORT LECH JAN PODGÓRSKI została założona 1991-02-01 i obecnie mieści się przy UL. 1905 ROKU 3F, PL-26-600, RADOM. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, produkcja gier i zabawek, produkcja sprzętu sportowego, różny usługi indywidualne, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi przesyłania i dystrybucji energii, usługi reklamowe, usługi związane ze sportem, wspomagające ubezpieczenia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie LEDA SPORT LECH JAN PODGÓRSKI (REGON 67050472400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.