Zarząd firmy LECH ZIMOCHOCKI PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE PROM-EKO - LECH ZIMOCHOCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza LECH ZIMOCHOCKI (CEIDG)
LECH ZIMOCHOCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LECH ZIMOCHOCKI PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE PROM-EKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1985-05-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEŚNA 11, PL-96-316, SADE BUDY. Główny zakres działalności LECH ZIMOCHOCKI to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pola kempingowe (włączając pola dla pojazdów kempingowych) i pola namiotowe, pozostałe zakwaterowanie i inne. NIP LECH ZIMOCHOCKI PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE PROM-EKO: 8380011585. REGON LECH ZIMOCHOCKI PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE PROM-EKO: 750013861.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LECH ZIMOCHOCKI
Więcej informacji o LECH ZIMOCHOCKI PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE PROM-EKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.