Sprawozdania finansowe Lcp Arrington
Dane bilansowe LCP ARRINGTON
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 37 496 398,83 | 29 875 073,56 |
A. Aktywa trwałe | 36 213 296,00 | 28 206 913,26 |
B. Aktywa obrotowe | 1 283 102,83 | 1 668 160,30 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 37 496 398,83 | 29 875 073,56 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 8 516 448,00 | 956 388,23 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 28 979 950,83 | 28 918 685,33 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 26 566 435,00 | 27 586 586,01 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 291 038,78 | 1 113 289,29 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.