Firma Ławka Do Kawy Michał Dzwonek, Jurii Tarasiuk
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL66 1240 3174 1111 0011 3095 8102
|
Działalność PKD:
Firma ŁAWKA DO KAWY MICHAŁ DZWONEK, JURII TARASIUK została założona 2023-10-09 i obecnie mieści się przy UL. OBROŃCÓW WESTERPLATTE 3/2-3, PL-09-400, PŁOCK. Główna działalność firmy to restauracje i placówki gastronomiczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych, ruchome placówki gastronomiczne, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny) i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-09-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ławka Do Kawy Michał Dzwonek, Jurii Tarasiuk (REGON 52663475000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.
