Zarząd firmy Laurie - pracownia kuśnierska Kinga Szczepanik - KINGA SZCZEPANIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KINGA SZCZEPANIK (CEIDG)
KINGA SZCZEPANIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LAURIE - PRACOWNIA KUŚNIERSKA KINGA SZCZEPANIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-11-10 i ma swoją siedzibę pod adresem SEMINARYJSKA 19, PL-25-372, KIELCE. Główny zakres działalności KINGA SZCZEPANIK to Produkcja wyrobów futrzarskich (PKD główne: 14.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP LAURIE - PRACOWNIA KUŚNIERSKA KINGA SZCZEPANIK: 9590140935. REGON LAURIE - PRACOWNIA KUŚNIERSKA KINGA SZCZEPANIK: 38748038800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KINGA SZCZEPANIK
Więcej informacji o LAURIE - PRACOWNIA KUŚNIERSKA KINGA SZCZEPANIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.