Zarząd firmy Larix 2 Piotr Brukiewicz,Michał Ligacz - Brukiewicz Piotr Grzegorz
Brukiewicz Piotr Grzegorz jest w zarządzie KRS LARIX 2 PIOTR BRUKIEWICZ,MICHAŁ LIGACZ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Brukiewicz Piotr Grzegorz jest również w zarządzie LARIX 2 PIOTR BRUKIEWICZ,MICHAŁ LIGACZ, która została założona 2008-11-21 i ma siedzibę przy PANEWNICKA 27, PL-40-730, KATOWICE. KRS LARIX 2 PIOTR BRUKIEWICZ,MICHAŁ LIGACZ zajmuje się produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja opakowań z tworzyw sztucznych, produkcja szkła gospodarczego, produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego, produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych, produkcja urządzeń napromieniowujących, sprzętu elektromedycznego i elektroterapeutycznego i inne. NIP LARIX 2 PIOTR BRUKIEWICZ,MICHAŁ LIGACZ: 9542565358. REGON LARIX 2 PIOTR BRUKIEWICZ,MICHAŁ LIGACZ: 240447206.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Brukiewicz Piotr Grzegorz
Pozostali członkowie zarządu
Michał Wojciech Ligacz |
Więcej informacji o LARIX 2 PIOTR BRUKIEWICZ,MICHAŁ LIGACZ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby