Zarząd firmy LANGUAGE CONSULTING AGATA GORZELANA-WEINSTOK - AGATA GORZELANA-WEINSTOK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGATA GORZELANA-WEINSTOK (CEIDG)
AGATA GORZELANA-WEINSTOK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą LANGUAGE CONSULTING AGATA GORZELANA-WEINSTOK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AUGUSTYNA SZAMARZEWSKIEGO 212, PL-60-514, POZNAŃ. Główny zakres działalności AGATA GORZELANA-WEINSTOK to Nauka języków obcych (PKD główne: 85.59.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność sportowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność klubów fitness i inne. NIP LANGUAGE CONSULTING AGATA GORZELANA-WEINSTOK: 9720712549. REGON LANGUAGE CONSULTING AGATA GORZELANA-WEINSTOK: 300795220.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGATA GORZELANA-WEINSTOK
Więcej informacji o LANGUAGE CONSULTING AGATA GORZELANA-WEINSTOK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio