Zarząd firmy Ładziński Produkcja Specjalistycznych Pojazdów PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI - PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI (CEIDG)
PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŁADZIŃSKI PRODUKCJA SPECJALISTYCZNYCH POJAZDÓW PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUDWIKA WARYŃSKIEGO 10, PL-58-500, JELENIA GÓRA. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI to Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów (PKD główne: 29.10.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep, produkcja wojskowych pojazdów bojowych, produkcja motocykli, produkcja pozostałego sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ŁADZIŃSKI PRODUKCJA SPECJALISTYCZNYCH POJAZDÓW PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI: 6112089600. REGON ŁADZIŃSKI PRODUKCJA SPECJALISTYCZNYCH POJAZDÓW PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI: 231144208.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI
Więcej informacji o ŁADZIŃSKI PRODUKCJA SPECJALISTYCZNYCH POJAZDÓW PRZEMYSŁAW ŁADZIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld